16 maart 2019 om 00:00
iBOOD

2 Dagen in Hotel van Oranje ***** in Noordwijk aan Zee | 2 Pers.

Product expert aanwezig

2 Dagen in Hotel van Oranje ***** | 2 Pers.

Luxe troef in Noordwijk! Boek vandaag een tweedaags verblijf in een vijfsterrenhotel gelegen aan het strand. Inclusief champagne-ontbijt, diner en wellness!

Specificaties

Merk: Luxury Hotel Company
Type: 2-daags verblijf in Noordwijk aan Zee
Soort: Arrangement voor 2 personen
Hotel: Hotel van Oranje *****

• Luxueus verblijf in Noordwijk
  • 2 dagen, 1 nacht in Hotel Oranje
  • Arrangement inclusief ontbijt, diner en wellness

Arrangement voor 2 personen

• 1 nacht in Deluxe kamer in Hotel van Oranje *****
  • 1x uitgebreid champagne-ontbijt
  • 1x culinaire ontdekkingsreis du Chef bij restaurant Oriento (3 gangen)
  • 1x welkomstdrankje
  • Gratis gebruik van de wellnessfaciliteiten
  • Late check-out tot 14.00 uur (o.b.v. beschikbaarheid)
  • Gratis wifi

Exclusief

• Reserveringskosten (€ 10,-)
  • Toeristenbelasting
INFO

Via iBOOD boek je dit arrangement rechtstreeks bij onze partner. Hier kun je data selecteren en reserveren. Betalen doe je achteraf in het hotel. De reserveringsbevestiging krijg je direct van onze partner.

Check hier alle voorwaarden.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Luxury Hotel Company Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

16 maart 2019 om 00:43
bassiee Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

16 maart 2019 om 01:12
Wannesss Gebruiker

Én zonder ontbijt … Neem je het standaard ontbijt erbij, wordt het minstens 188 euri … Lijkt me dit toch een goede deal te zijn!

Beantwoorden

16 maart 2019 om 07:11
coyote1980 Gebruiker

Even los van of het een goeie deal is: kunnen jullie dit soort zaken s.v.p. gewoon aanbieden met het aantal nachten in plaats van het aantal dagen in de titel? Ik snap dat jullie proberen het als meer te laten klinken, maar bedenk ook dat er juist mensen afhaken door dat soort trucs. Alvast bedankt.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 08:04
smellysocks12 Gebruiker

Precies mijn gedachte, erg misleidend

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:01
Susantigoon Gebruiker

Gewoon goed lezen.

Je boekt toch ook een 14-daagse en geen 13-nachtse cruise door de Caraïben ?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 13:09
coyote1980 Gebruiker

Is dit een cruisevakantie dan? Dacht dat ik het goed gelezen had.

Waar het om gaat is de achterliggende gedachte bij het aanbieden met dit soort teksten. Twee dagen Noordwijk is nogal vaag: iemand die om 18:00 aankomt en 9:00 moet vertrekken is met één overnachting nog geen 24 uur in Noordwijk.

Gewoon aanbieden als “hotelovernachting” en bij meerdere nachten het aantal nachten even noemen.

Ja ik snap bij het lezen prima dat het om 1 nacht gaat, maar door twee dagen te communiceren denk ik “hé leuk” en daarna doorkrijgen “o ja dat is maar één nacht” helpt bij mij niet mee om er nog een boeking van te willen laten. Lijkt me marketingtechnisch daarom ook niet sterk. Tenzij je als verkoper hoopt dat mensen in de vluggigheid denken dat het om 2 nachten gaat en het daardoor kopen, maar dat zal er vast niet achter zitten.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 22:21
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor jullie feedback en toelichting. Ik ga het doorgeven.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 08:01
roeld Gebruiker

Hi product-expert,

Ik wil graag de extra vip-package voor eten bij beachclub o erbij bestellen maar het is niet mogelijk om een datum te selecteren.

Klopt dat?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 15:12
Official Product Expert Luxury Hotel Company Expert Official Product Expert

Zou wel moeten kunnen.. let er op dat in je alleen de datum kunt selecteren die je ook hebt gekozen voor de overnachting. Lukt het dan wel?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 08:11
roeld Gebruiker

Ok, zit een issue in de datumpicker op iPhone, op mijn laptop werkte het wel!

Leuke aanbieding!

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:16

Welke iPhone gebruik je? Dan kijken we er naar! Fijn dat het op de laptop gelukt is.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 08:12
boobytube Gebruiker

is het toegestaan om een hondje mee te nemen?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:12
Globetrotter1 Gebruiker

Als het een zeehond is wel;-)

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:18
DK_83 Gebruiker

Volgens de site kost een hond €40 per nacht

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:05
Susantigoon Gebruiker

Hondje is niet nodig, ze hebben daar gewoon hoteltrolleys voor je bagage.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:19

Hond is toegestaan. De vergoeding is €40,- per nacht, te voldoen in het hotel. Graag even bij opmerkingen vermelden in de reservering :)

Beantwoorden

16 maart 2019 om 08:28
MitchV Gebruiker

Wide bestellen maar nu ik het goed lees staat er 2 dagen, niet twee nachten.

Kom op iBOOD, dit is misleidend en ik hou er absoluut niet van als bedrijven zo met mij omgaan…

Beantwoorden

16 maart 2019 om 08:33
www.kookookeens.nl Gebruiker

Hoe lang is de voucher geldig?

Hans

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:20

De deal is t/m 19 maart via de link van iBOOD te boeken.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 11:04
Susantigoon Gebruiker

Je koopt hier, zie de Algemene Voorwaarden art.1.3 van de LuxuryHotelCompany, een voucher (ofwel een hieraan gelijkwaardige digitale kortingscode) en die is wettelijk minimaal 1 jaar na de uitgiftedatum geldig en tenzij anders vermeld, 5 jaar.

Korter dan 1 jaar geldig mag volgens BW 6:236.g niet.

Cadeaubonnen/vouchers kúnnen korter dan 5 jaar geldig zijn, maar dan moet dit expliciet (op de bon) worden vermeld.

Die vermelding cq beperking moet dan ook nog eens duidelijk zijn weergegeven vóórdat je de koop sluit, anders is de geldigheidsduur onbeperkt.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 09:37
rambagts Gebruiker

Parkeren bij Hotel van Oranje

Bij beschikbaarheid bieden wij  tegen vergoeding parkeerruimte in de hotelgarage of op het  hotelparkeerterrein aan. Parkeren op ons hotelparkeerterrein bedraagt €20,- per dag. Wilt u uw auto liever in onze hotelgarage parkeren? De  kosten hiervoor bedragen €35,- per dag

Beantwoorden

20 maart 2019 om 08:05
Moderator Jim Moderator

Dank voor het delen!

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:06
nobnob Gebruiker

Dit is een hele mooie deal! Even doorklikken (je krijgt dan in een pop-up scherm de vraag of je de code wilt hebben) en je ziet dat de korting in heel veel hotels van toepassing is met ook andere arrangementen. Dit kreeg ik via de mail bevestigd en ik heb nog nergens geboekt of betaald maar daar heb ik dus heel veel tijd voor: Spelregels/Voorwaarden: De code is geldig t/m 31 december 2019. De arrangementen zijn op basis van 2 personen. Uw cadeaucode heeft een waarde van max. €185,-. Dit staat bij de meeste arrangementen gelijk aan een gratis arrangement voor de 2e persoon en is berekend op de arrangementsprijs excl. boekingskosten en toeristenbelasting, welke wel in de totaalprijs zijn inbegrepen. Uw code is geldig op alle dagen van de week, tenzij anders aangegeven en is op basis van beschikbaarheid. Prijswijzigingen en/of zetfouten voorbehouden.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 10:10
nobnob Gebruiker

Vevolg: Welkom bij LuxuryHotelCompany. Je hebt nu toegang tot onze ruim 150 exclusieve hotelarrangementen.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 11:20
NatanNever Gebruiker

en wat als ik een kamer met zeezicht wil boeken ?

Beantwoorden

16 maart 2019 om 15:14

Ik raad je aan om even contact te zoeken met het hotel of dit mogelijk is tegen vergoeding en zo ja welke vergoeding? En of het voldoende is als je het dan in het opmerkingenveld bij de reservering vermeld… Wij kunnen dit maandag ook even voor je nagaan als je dat wilt.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 16:50
NatanNever Gebruiker

ik wil het weten voordat ik boek niet achteraf, maandag is de aanbieding niet meer geldig.

Beantwoorden

16 maart 2019 om 21:34

Dan raad ik aan om het arrangement gewoon te boeken en het verzoek in het opmerkingenveld te vermelden (daarbij ook de vraag of zij contact met je op willen nemen hierover). Mocht blijken dat de zeezichtkamer niet beschikbaar is of vind je toch de vergoeding te hoog dan kun je van je reservering afzien. Annuleren is kosteloos.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.